רפואה שלמה

רפואה שלמה – רפואה לאור הקבלה, מאת הרב יצחק גינזבורג!

רפואה שלמה – ספר ייחודי העוסק ברפואה לאור הקבלה והחסידות של המערכת המורכבת והמושלמת ביותר בבריאה – גוף האדם, שנברא בצלם אלוקים. מאת הרב יצחק גינזבורג.

רפואה שלמה – התחקות אחר סודות גוף האדם היא מפתח להבנת האלוקות, כלשון הפסוק: “מבשרי אחזה אלוק”. גופו של האדם הוא מעין משל לנמשל האלוקי העליון – לסודות הספירות העליונות. ומכיוון שכך, גם היחס ההפוך הוא נכון – לימוד מעמיק של סודות הספירות והעולמות העליונים פותח בפנינו הבנות חדשות על גופו של האדם.

רפואה שלמה – הבנות אלו הן, כמובן, גם המפתח לריפוי ולשיקום הגוף והנפש. באמצעותן ניתן להבין טוב יותר את הגוף, לתפוס את שורשיה הרוחניים של כל מחלה ואף להסתייע לשם הריפוי באנרגיה אלוקית. בכל הנושאים הללו עוסק ספר זה ומעניק קריאת כיוון מרתקת להשקה בין העולם הקבלה ועולם הרפואה.

רפואה שלמה – הרב גינזבורג מגיש לקהל הרחב את חידושי פנימיות התורה העמוקים בשפה בהירה ושווה לכל נפש, ללא צורך בידע קודם בקבלה ובחסידות.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$15.80

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1691
תיאור הספר רפואה שלמה – רפואה לאור הקבלה, מאת הרב יצחק גינזבורג! רפואה שלמה – ספר ייחודי העוסק ברפואה לאור הקבלה והחסידות של המערכת המורכבת והמושלמת ביותר בבריאה – גוף האדם, שנברא בצלם אלוקים. מאת הרב יצחק גינזבורג. רפואה שלמה – התחקות אחר סודות גוף האדם היא מפתח להבנת האלוקות, כלשון הפסוק: “מבשרי אחזה אלוק”. גופו של האדם הוא מעין משל לנמשל האלוקי העליון – לסודות הספירות העליונות. ומכיוון שכך, גם היחס ההפוך הוא נכון – לימוד מעמיק של סודות הספירות והעולמות העליונים פותח בפנינו הבנות חדשות על גופו של האדם. רפואה שלמה – הבנות אלו הן, כמובן, גם המפתח לריפוי ולשיקום הגוף והנפש. באמצעותן ניתן להבין טוב יותר את הגוף, לתפוס את שורשיה הרוחניים של כל מחלה ואף להסתייע לשם הריפוי באנרגיה אלוקית. בכל הנושאים הללו עוסק ספר זה ומעניק קריאת כיוון מרתקת להשקה בין העולם הקבלה ועולם הרפואה. רפואה שלמה – הרב גינזבורג מגיש לקהל הרחב את חידושי פנימיות התורה העמוקים בשפה בהירה ושווה לכל נפש, ללא צורך בידע קודם בקבלה ובחסידות. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "רפואה שלמה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה