שירת העשבים – הרב ישראל יצחק בזאנסון

רבי נחמן ניבא, שהשנים שיקדימו את ביאת
המשיח יוצפו במבול של כפירות, בנחלים של
בלבולים. לכן, הקדים ומצא תרופות שיאפשרו לנו
להחזיק מעמד ולשמור על זהותנו האמיתית.
זוהי שירת העשבים…

שירת העשבים – חוברת הדרכה מעשית וייחודית על המפגש העצום בין האדם לבוראו באמצעות שיחה, שירה ומדיטציה, במטרה לכונן התקשרות אל הבורא, להבין מהי פרישה זמנית מן הסביבה ומן הגירויים הסובבים אותנו ולהקדיש לעצמנו ולקשר עם הבורא את זמן האיכות המיועד לו. את החוברת חיבר הרב ישראל יצחק בזאנסון על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב.

"התבודדות היא מעלה עליונה וגדולה מן הכל" כך אומר רבי נחמן, ולא פעם מצביע על פעולה זו כעל הדבר החשוב ביותר ואפילו כיחידי שיכול לאפשר לנו להגיע למשא נפשנו – להישאר באמת נאמנים לבוראנו. זהו, בעצם, מפתח המפתחות ובחוברת ייחודית זו מסביר הרב בזאנסון כיצד להשתמש במפתח זה.

"רק ההחלטה לדבר עם אבינו בכל יום מזרימה אלינו חסדים ענקיים. מיד מופיעה אצלנו תחושת ודאות כי אנו צועדים בכיוון הנכון, לקראת ההבראה…" דברי המחבר.

125 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים בכלים ועצות מעשיות, כריכה רכה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$2.61

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4194
תיאור הספר רבי נחמן ניבא, שהשנים שיקדימו את ביאת המשיח יוצפו במבול של כפירות, בנחלים של בלבולים. לכן, הקדים ומצא תרופות שיאפשרו לנו להחזיק מעמד ולשמור על זהותנו האמיתית. זוהי שירת העשבים… שירת העשבים – חוברת הדרכה מעשית וייחודית על המפגש העצום בין האדם לבוראו באמצעות שיחה, שירה ומדיטציה, במטרה לכונן התקשרות אל הבורא, להבין מהי פרישה זמנית מן הסביבה ומן הגירויים הסובבים אותנו ולהקדיש לעצמנו ולקשר עם הבורא את זמן האיכות המיועד לו. את החוברת חיבר הרב ישראל יצחק בזאנסון על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב. "התבודדות היא מעלה עליונה וגדולה מן הכל" כך אומר רבי נחמן, ולא פעם מצביע על פעולה זו כעל הדבר החשוב ביותר ואפילו כיחידי שיכול לאפשר לנו להגיע למשא נפשנו – להישאר באמת נאמנים לבוראנו. זהו, בעצם, מפתח המפתחות ובחוברת ייחודית זו מסביר הרב בזאנסון כיצד להשתמש במפתח זה. "רק ההחלטה לדבר עם אבינו בכל יום מזרימה אלינו חסדים ענקיים. מיד מופיעה אצלנו תחושת ודאות כי אנו צועדים בכיוון הנכון, לקראת ההבראה…" דברי המחבר. 125 עמודים סוחפים ומרתקים, מלאים בכלים ועצות מעשיות, כריכה רכה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שירת העשבים - הרב ישראל יצחק בזאנסון"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב בזנסון

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב בזנסון
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה