כל התגובות למאמר (14)

הוספת תגובה
1. ויויאן ויויאן

א' תשרי התשע"ב

9/29/2011

קראתי ולא הבנתי למה נשים וגברים לא יכולים לנסוע יחד? התשובה מעט מתחמקת, חבל,עצוב בגלל העובדה שלרוב הנשים עובדות והגברים לומדים,מה שאומר שהגבר נוסע על חשבונה של האישה ועוד משאיר אותה בחג לבד. לי אישית קשה עם זה.

2. ויויאן ויויאן

א' תשרי התשע"ב

9/29/2011

נשים באומן קראתי ולא הבנתי למה נשים וגברים לא יכולים לנסוע יחד? התשובה מעט מתחמקת, חבל,עצוב בגלל העובדה שלרוב הנשים עובדות והגברים לומדים,מה שאומר שהגבר נוסע על חשבונה של האישה ועוד משאיר אותה בחג לבד. לי אישית קשה עם זה.

3. Anonymous

י"ז אלול התשע"א

9/16/2011

הצדיק הוא שמלמד איך להתקרב לה'. וְהָיָה, כָּל-מְבַקֵּשׁ יְהוָה, יֵצֵא אֶל-אֹהֶל מוֹעֵד, אֲשֶׁר מִחוּץ לַמַּחֲנֶה ומי נמצא באהל מועד? משה רבינו. הצדיק. כדי להתקרב לה' צריך להתקרב לרב"י – ראש בני ישראל. ועד משיח הרבי הוא רבי נחמן ואליו צריך להתבטל.

4. לאה

י"ז אלול התשע"א

9/16/2011

תשובה ל2 הצדיק הוא שמלמד איך להתקרב לה'. וְהָיָה, כָּל-מְבַקֵּשׁ יְהוָה, יֵצֵא אֶל-אֹהֶל מוֹעֵד, אֲשֶׁר מִחוּץ לַמַּחֲנֶה ומי נמצא באהל מועד? משה רבינו. הצדיק. כדי להתקרב לה' צריך להתקרב לרב"י – ראש בני ישראל. ועד משיח הרבי הוא רבי נחמן ואליו צריך להתבטל.

5. אורית

י"ח אלול התשס"ט

9/07/2009

תגובה לשאלה 3 גם אני כשהתחתנתי הייתי ברסלב ובעלי ליטאי, אבל מה שחיבר ביננו לא היה הכותרות הללו שהיצגתי כי אם הלב, הפנימיות שבלב ששם אין הבדל בין ברסלב לליטאי, שם יש חיבור בין נשמות שמשתוקקות לקב”ה בלי הגדרות כלשהן…
וברוך השם אנו גם בעלי תשובה, או לפחות מנסים לחזור בתשובה לאבינו שבשמים

6. Anonymous

י"ח אלול התשס"ט

9/07/2009

גם אני כשהתחתנתי הייתי ברסלב ובעלי ליטאי, אבל מה שחיבר ביננו לא היה הכותרות הללו שהיצגתי כי אם הלב, הפנימיות שבלב ששם אין הבדל בין ברסלב לליטאי, שם יש חיבור בין נשמות שמשתוקקות לקב”ה בלי הגדרות כלשהן…
וברוך השם אנו גם בעלי תשובה, או לפחות מנסים לחזור בתשובה לאבינו שבשמים

7. ענת

כ"ו אלול התשס"ח

9/26/2008

תשובה לשאלה של מס’ 3 אני לא הכותבת את השורות במאמר לעיל, אבל, יש לי מה לומר לך!מה זה משנה ליטאית ברסלבית חסידות זו או אחרת בשל שאלות כאלה אנו החוזרים בתשובה סובלים כל כך וכל שידוך וכל פגישה זה סיוט אחד גדול! אני בעלת תשובה כבר הרבה שנים וגילתי שהדתיים הם יותר עם סטיגמות מהחילונים, כל דבר בודקים לשני בצציות מבלי לבדוק לעצמך איך אתה לפני כולם, יש לי רק דבר אחד אחרון לומר לך: צאי מזה! שנה טובה ומוצלחת

8. ענת

כ"ו אלול התשס"ח

9/26/2008

אני לא הכותבת את השורות במאמר לעיל, אבל, יש לי מה לומר לך!מה זה משנה ליטאית ברסלבית חסידות זו או אחרת בשל שאלות כאלה אנו החוזרים בתשובה סובלים כל כך וכל שידוך וכל פגישה זה סיוט אחד גדול! אני בעלת תשובה כבר הרבה שנים וגילתי שהדתיים הם יותר עם סטיגמות מהחילונים, כל דבר בודקים לשני בצציות מבלי לבדוק לעצמך איך אתה לפני כולם, יש לי רק דבר אחד אחרון לומר לך: צאי מזה! שנה טובה ומוצלחת

9. אופירה

כ"ה אלול התשס"ח

9/25/2008

אם לא אקבל תגובה אין צורך לפרסם. השאלה מופנית לכותבת

איך מסתדר שליטאית מתחתנת עם חסיד ברסלב, ומן הסתםם חוזר בתשובה.

10. Anonymous

כ"ה אלול התשס"ח

9/25/2008

איך מסתדר שליטאית מתחתנת עם חסיד ברסלב, ומן הסתםם חוזר בתשובה.

11. שירה

כ"ה אלול התשס"ח

9/25/2008

שאלה לכותבת הכל כמעט נשמע כאן טוב, אבל על ההכנעה שכתבת-משהו כאן לא מסתדר לי. ההכנעה אמורה להיות ל-ה’ יתברך!!! הוא המלך. ואת מדברת על ההכנעה לצדיק…האם לא התבלבלנו והגזמנו?

12. שירה

כ"ה אלול התשס"ח

9/25/2008

הכל כמעט נשמע כאן טוב, אבל על ההכנעה שכתבת-משהו כאן לא מסתדר לי. ההכנעה אמורה להיות ל-ה’ יתברך!!! הוא המלך. ואת מדברת על ההכנעה לצדיק…האם לא התבלבלנו והגזמנו?

13. Anonymous

כ"ד אלול התשס"ח

9/24/2008

מקסים חיזקת אותי מאוד אני אשמח לעוד מאמרים לנשים מנשים

14. אני

כ"ד אלול התשס"ח

9/24/2008

תודה רבה על המאמר מקסים חיזקת אותי מאוד אני אשמח לעוד מאמרים לנשים מנשים

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה