כל התגובות למאמר (6)

הוספת תגובה
1. איתי

ג' ניסן התשע"ג

3/14/2013

אין לי באמת מילים תודה על שיעור אמיץ באמונה. שעריו בתודה מציג עוד כל מיני חוזקים של נשים ואנשים בכלל, שאומרים תודה בכל מיני נסיונות (לא עלינו) וכך אולי נזכה להתחזק עוד באמונה. שכידוע היא אינסופית. איני מתיימר להבין ואיני רוצה להתנשאות ולא להתגאות, אין לי מילי נחמה (הלוואי והיו) הלוואי ולא נצטרך להם. אני רק יודע שאת חזקה, אם הבורא בחר בך מכולן בנסיון ידע בורא שרק את מסוגלת.

2. איתי

ג' ניסן התשע"ג

3/14/2013

תודה על שיעור אמיץ באמונה. שעריו בתודה מציג עוד כל מיני חוזקים של נשים ואנשים בכלל, שאומרים תודה בכל מיני נסיונות (לא עלינו) וכך אולי נזכה להתחזק עוד באמונה. שכידוע היא אינסופית. איני מתיימר להבין ואיני רוצה להתנשאות ולא להתגאות, אין לי מילי נחמה (הלוואי והיו) הלוואי ולא נצטרך להם. אני רק יודע שאת חזקה, אם הבורא בחר בך מכולן בנסיון ידע בורא שרק את מסוגלת.

3. דנית

ד' אדר א' התשע"א

2/08/2011

כל הכבוד על החוזק הנפשי… לא פשוט ממש שמחתי לקרוא ששרון הזמרת ( שעד לקריאת המאמר על סיפור חזרתה בתשובה לא ידעתי על כך)חזרה בתשובה או מתחזקת … לא משנה. רק רציתי לשתף בסיפור דומה שקרה לחבר של בעלי,הבן הראשון שלו נולד ל"ע ללא רוח חיים, דבר שגרם לכאב וצער במשפחתם אבל ב"ה אחרי כמה חודשים אשתו שוב הייתה בהיריון והפעם ילדה תינוק בריא ושלם ב"ה ! כך שאין מה להתייאש, וה' אף פעם לא עוזב ולא שוכח אף אחד ! יש תקווה תמיד…….

4. Anonymous

ד' אדר א' התשע"א

2/08/2011

ממש שמחתי לקרוא ששרון הזמרת ( שעד לקריאת המאמר על סיפור חזרתה בתשובה לא ידעתי על כך)חזרה בתשובה או מתחזקת … לא משנה. רק רציתי לשתף בסיפור דומה שקרה לחבר של בעלי,הבן הראשון שלו נולד ל"ע ללא רוח חיים, דבר שגרם לכאב וצער במשפחתם אבל ב"ה אחרי כמה חודשים אשתו שוב הייתה בהיריון והפעם ילדה תינוק בריא ושלם ב"ה ! כך שאין מה להתייאש, וה' אף פעם לא עוזב ולא שוכח אף אחד ! יש תקווה תמיד…….

5. רני

כ"ח טבת התש"ע

1/14/2010

חזקי ואמצי מאחל לך את כל הטוב שבעולם. השם יהיה בעזרך בכל אשר תפני.

6. רני

כ"ח טבת התש"ע

1/14/2010

מאחל לך את כל הטוב שבעולם. השם יהיה בעזרך בכל אשר תפני.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה