כל התגובות למאמר (8)

הוספת תגובה
1. איתי

ב' ניסן התשע"ג

3/13/2013

אז איפה אני בליל הסדר? ממש כיף לקרוא ולהתחבט היכן לחגוג. להנות מהטוב והשפע שמשפיע הבורא(תודה). ששם חלקנו בצד של האנשים עם האפשרות לכמה מקומות בהן אפשר להעביר את הסדר. ולא שם חלקנו מאנשים שלהם אין איפה ועם מי לעשות סדר. תודה רבה.

2. איתי

ב' ניסן התשע"ג

3/13/2013

ממש כיף לקרוא ולהתחבט היכן לחגוג. להנות מהטוב והשפע שמשפיע הבורא(תודה). ששם חלקנו בצד של האנשים עם האפשרות לכמה מקומות בהן אפשר להעביר את הסדר. ולא שם חלקנו מאנשים שלהם אין איפה ועם מי לעשות סדר. תודה רבה.

3. בנימין

ח' ניסן התש"ע

3/23/2010

יהודים יקרים אנו עיזרו לנו המצב הולך ומדרדר נמאסס הורי נפטרו שניהם בחודש אחד. אימי ז”ל נפטרה ראשונה ואז בחודש של אמי אבי ז”ל נפטר. עכשיו כל הסבל וההשרדות נופלים עליי נשארו האחים שלי בבית ואני עוזר בכל מה שאני יכול. אין לנו כל קשר עם המשפחה המורחבת שלנו כולם נטשו אותנו ועזבו אותנו. נשארו לבד. . עכשיו הפסח בפתח ואין לנו כלום בבית הגענו למצב קשה ביותר. כל השינים העליונות שלי שבורות אני סובל מכאבי תופת אין לנו כל עזרה משום גורם”אין תקציב” אותו תקליט כבר כמה שנים. אני נשוי 7 שנים ללא ילדים עוברים טיפולי הפריות ללא הצלחה. אישתי עברה כמה ניתוחים והמצב מדרדר מיום ליום. אי אפר לחיות ככה. אי אפשר לנשום. קשה לי מאוד. אני מתגעגע להורייי ומתגעגע מאוד. שיראו איך נשארנו יתומים מאם ואב. מי שרוצה לשמוע את השידור אני אתן לינק והמייל שלי הוא gog111@walla.co.il שאלוהים יברך אותכם אמן שתזכו למצוות על כל מה שאתם עושים. תודה רבה לכולם ממני בני הלינק לשידור אצל יוסי סיאס http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=EMKFGM&c41t4nzVQ=EI

4. בנימין

ח' ניסן התש"ע

3/23/2010

הורי נפטרו שניהם בחודש אחד. אימי ז”ל נפטרה ראשונה ואז בחודש של אמי אבי ז”ל נפטר. עכשיו כל הסבל וההשרדות נופלים עליי נשארו האחים שלי בבית ואני עוזר בכל מה שאני יכול. אין לנו כל קשר עם המשפחה המורחבת שלנו כולם נטשו אותנו ועזבו אותנו. נשארו לבד. . עכשיו הפסח בפתח ואין לנו כלום בבית הגענו למצב קשה ביותר. כל השינים העליונות שלי שבורות אני סובל מכאבי תופת אין לנו כל עזרה משום גורם”אין תקציב” אותו תקליט כבר כמה שנים. אני נשוי 7 שנים ללא ילדים עוברים טיפולי הפריות ללא הצלחה. אישתי עברה כמה ניתוחים והמצב מדרדר מיום ליום. אי אפר לחיות ככה. אי אפשר לנשום. קשה לי מאוד. אני מתגעגע להורייי ומתגעגע מאוד. שיראו איך נשארנו יתומים מאם ואב. מי שרוצה לשמוע את השידור אני אתן לינק והמייל שלי הוא gog111@walla.co.il שאלוהים יברך אותכם אמן שתזכו למצוות על כל מה שאתם עושים. תודה רבה לכולם ממני בני הלינק לשידור אצל יוסי סיאס http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=EMKFGM&c41t4nzVQ=EI

5. מן המיצר

ו' ניסן התש"ע

3/21/2010

וכרגיל כמו כל שנה אנחנו מתלבטים איפה נהיה כשיש עניים שאין להם איפה להיות. אז הנה רעיון בשבילך שרון. להזמין כמה עניים שאין להם איפה לעשות את החג כמאמר חז”ל: “ויהיו עניים בני ביתך”.
הרי זו ההלכה הראשונה של פסח שצריך לדאוג לעניים לחיטים.

6. מן המיצר

ו' ניסן התש"ע

3/21/2010

אנחנו מתלבטים איפה נהיה כשיש עניים שאין להם איפה להיות. אז הנה רעיון בשבילך שרון. להזמין כמה עניים שאין להם איפה לעשות את החג כמאמר חז”ל: “ויהיו עניים בני ביתך”.
הרי זו ההלכה הראשונה של פסח שצריך לדאוג לעניים לחיטים.

7. קרן

ו' ניסן התש"ע

3/21/2010

כמוך כמוני.. אני לעומתך גדלתי בתוך המשפחה המרוקאית הזאת, שכל שנה הסדר כפי שתיארת, היום ב”ה אני בתשובה ורק המחשבה להיות בסדר לא כהילכתו עושה לי קצת עצוב. והחלום שבי כמו גם הצורה שאני מרגיעה את עצמי היא שבע”ה ית’ יזכה אותי לעשות סדר בשנה הבאה בבית שלי, סדר כמו שליל הסדר צריך להיות. אמן לנו ולכל עם ישראל.

8. קרן

ו' ניסן התש"ע

3/21/2010

אני לעומתך גדלתי בתוך המשפחה המרוקאית הזאת, שכל שנה הסדר כפי שתיארת, היום ב”ה אני בתשובה ורק המחשבה להיות בסדר לא כהילכתו עושה לי קצת עצוב. והחלום שבי כמו גם הצורה שאני מרגיעה את עצמי היא שבע”ה ית’ יזכה אותי לעשות סדר בשנה הבאה בבית שלי, סדר כמו שליל הסדר צריך להיות. אמן לנו ולכל עם ישראל.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה