כל התגובות למאמר (11)

הוספת תגובה
1. מוריה

כ"ח סיון התשע"ט

7/01/2019

אוהו…ממש מרגש !!!!קראתי את זה עם דמעות ..כל כך הזדהיתי עם כל מילה ..כאילו משמים כיוונו שאקרא את זה עכשיו ..אין על רבינו הצדיק !!!!הלוואי שאזכה בקרוב להגיע אליו..אז ממש תודה לך

2. Anonymous

ז' אייר התשע"ג

4/17/2013

יהודית יקרה, רגשת אותי עד דמעות, מדהימה. אני נוסעת לאומן ב24/4 אשמח שתשלחי לי למייל את כל תפילותיך ובקשותייך ואני אדאג להתפלל בציון . אשרייך אישה יקרה.

3. עידית

ז' אייר התשע"ג

4/17/2013

נסיעה לאומן יהודית יקרה, רגשת אותי עד דמעות, מדהימה. אני נוסעת לאומן ב24/4 אשמח שתשלחי לי למייל את כל תפילותיך ובקשותייך ואני אדאג להתפלל בציון . אשרייך אישה יקרה.

4. yehudit levy

א' אב התשע"א

8/01/2011

thank you! thank you so much! you have all given me much chizuk to continue to express myself and to write about rabbi nachman !!!! may we all meet in uman, amen

5. yehudit levy

א' אב התשע"א

8/01/2011

thank you so much! you have all given me much chizuk to continue to express myself and to write about rabbi nachman !!!! may we all meet in uman, amen

6. בת-אל

י"ט אייר התשע"א

5/23/2011

הצדיק שבדור איזה נפלא לגלות שיש עוד שמרגישים וחושבים בדיוק כמוני על רבינו. יקירותיי, שנזכה כולנו להיפגש בציונו של רבינו ולהתפלל שם שכ-ו-ל-ם, כל עם ישראל יזכו להתקרב לרבינו הקדוש ולשוב בתשובה שלמה ברחמים, אמן.

7. בת-אל

י"ט אייר התשע"א

5/23/2011

איזה נפלא לגלות שיש עוד שמרגישים וחושבים בדיוק כמוני על רבינו. יקירותיי, שנזכה כולנו להיפגש בציונו של רבינו ולהתפלל שם שכ-ו-ל-ם, כל עם ישראל יזכו להתקרב לרבינו הקדוש ולשוב בתשובה שלמה ברחמים, אמן.

8. שירה

ט"ו אדר א' התשע"א

2/19/2011

אוי זה כל כך נכון, כאילו אני כתבתי את הכתבה הזאת.. כמה כיסופים יש לי להגיע לרבנו הקדוש נחל נובע מקור חכמה.. אבל יחד עם החששות יש את החששות.. בעזרת ה' שנזכה לטוס לאומן ולהשתטח על קברו בטו באב. אמן.

9. שירה

ט"ו אדר א' התשע"א

2/19/2011

כמה שאת צודקת.. אוי זה כל כך נכון, כאילו אני כתבתי את הכתבה הזאת.. כמה כיסופים יש לי להגיע לרבנו הקדוש נחל נובע מקור חכמה.. אבל יחד עם החששות יש את החששות.. בעזרת ה' שנזכה לטוס לאומן ולהשתטח על קברו בטו באב. אמן.

10. hila

י"ב אדר א' התשע"א

2/16/2011

אשרייך כל מילה בסלע… איזה מרגש איזה מילים שמסבירות בדיוק את ההרגשה שאני מרגישה מאז הכרתי את תורת ברסלב ישר כח גדול מי יתן וניזכה להיות השנה אצל ציונו של רבנו נחמן בן פייגא הקדוש ונראה בגאולתנו אמן ואמן.

11. hila

י"ב אדר א' התשע"א

2/16/2011

איזה מרגש איזה מילים שמסבירות בדיוק את ההרגשה שאני מרגישה מאז הכרתי את תורת ברסלב ישר כח גדול מי יתן וניזכה להיות השנה אצל ציונו של רבנו נחמן בן פייגא הקדוש ונראה בגאולתנו אמן ואמן.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה