אנטישמים, במילים שלהם

הם ממש לא מפחדים. את המסרים מלאי הארס והשנאה הם מעבירים בכל דרך, גם בעזרת המקלדת. אנטישמים, במילים שלהם.

3 דק' קריאה

ארי דוידסון

פורסם בתאריך 17.03.21

הם ממש לא מפחדים. את
המסרים מלאי הארס והשנאה
הם מעבירים בכל דרך, גם
בעזרת המקלדת. אנטישמים,
במילים שלהם.
 
 
"יהודי אוקראינה מבקשים תגבור ביטחוני אחרי תקרית אנטישמית", הייתה הכותרת הראשית של אותו מאמר באתר החדשות האמריקאי בו גלשתי.
 
קראתי את הנאמר וניסיתי להבין מה קורה שם ואיך אפשר לעזור. הדיווחים היו על כך שהקהילה היהודית בדונצק (דונייצק) שבמזרח אוקראינה ביקשה תגבור והגנה מהמשטרה. הרב פנחס וישדסקי צוטט כשאמר, שיהודי דונצק "לא מרגישים בנוח" עם התעוררותם של אוהדי הנציונאליזם באוקראינה.
 
ומסיבה טובה.
 
לפני חג הפסח "לובשי המסכות" הפרו-רוסיים פרסמו מסמך בו ביקשו מכל יהודי העיר, מגיל 16 ומעלה, להירשם במרשם אוכלוסין שהם עושים ולמסור הצהרה על יהדותם ורכושם, וכמובן לשלם 50$ לאדם. ואם לא יעשו כן, יאבדו את אזרחותם, יגורשו ונכסיהם יעוקלו.
 
למרות שהתברר כי המסמך שנשלח ליהודים לא היה אמיתי, יהודים הפכו למטרות אמיתיות. וזה באמת עצבן, במילים עדינות, את ראשי הקהילה היהודית באוקראינה – שאחיהם בני ישראל הופכים למטרות חיות.
 
מאמרים נוספים בנושא:
זה 'קול' לשנוא יהודים
למה? שנאה שחצתה גבולות ויבשות
מים  עכורים
 
הדברים שנאמרו במאמר היו מזעזעים, אבל התגובות האנטישמיות, אלה שבתחתית המאמר, היו מזעזעות עוד יותר, ולא רק של המגיבים מאוקראינה אלא מכל רחבי העולם, ובעיקר של המגיבים מארצות הברית. תגובות שהיוו עבורי ועבור קוראים רבים אזעקת אזהרה מחרידה.
 
במקום לתמוך ביהודי אוקראינה שספגו מהלומות לא קלות בכלל לאורך כל ההיסטוריה, שרבים מהם הובאו לתאי הגזים והמשרפות בשנות הזעם של השואה הקשה, ואחרי אותה מלחמה ארורה הקימו השורדים בדם ויזע את הקהילות שוב, נראה שריח האנטישמיות רק החריף עם השנים. העיניים שקראו את התגובות התמלאו בדמעות שזלגו כמו נהר. כך, בתחתית המאמר, נפתח לו פורום פתוח של ניאונאצים…
 
הנה חלק מהן, עם כל השקרים, הזעם והשנאה ליהודים שהועלו שם. לקרוא ולכאוב:
 
 John Schillingאם אוקראינה יכולה להיפטר מהיהודים (joozכפי שכתב), יהיה לה סיכוי להיות מדינה הגונה וטובה… בלי כל רשתות העכבישים שהיהודים טווים…
 
 C. Adkins היהודים לא צריכים תגבור ביטחוני, הם לא מיוחדים.
 
 WagTheDawg פשוט טריק מלוכלך של הזרוע הישראלית ב-CIAשנועד להביך את הרוסים. תתעלמו מהם.
 
 mrbarry זו רק הוכחה לכך שהיהודים יעשו הכל בשביל כוח וכסף… הפרזיטים המטונפים ומוצצי הדם של העולם.
 
 Guest אם הם לא גונבים או מתעללים בילדים, אז הם משחקים את תפקיד הקורבן. בינתיים, הם ממשיכים עם מסע הגניבות נגד מוסלמים ונוצרים.
 
 JeffS הנה רשימת המדינות הארוכה שלי ששמחות שיהודים גרים בהן… צרצרים.
 
אולי גם זה יעניין אתכם:
מה ירפא אותנו משנאת חינם?
עדיין  בוער
איפה היה אלוקים?
 
 PCisDangerous– אוי… ליהודים לא נוח עם הנציונליזם… תארו לעצמכם. האפטרהייד חי ונושם היטב בישראל.
 
Larry Martin בהחלט. כמעט כל מלחמה שארצות הברית נלחמה הייתה מלחמה מייצגת בשביל היהודים, או לפחות מעורבת בה כשהיהודים נמצאים מאחורי הקלעים. ולכל העולם נמאס מזה.
 
Robert Trip שליטת היהודים במדיה שמה את המאמר הזה הראשון מכל הכתבות והסיפורים שעולים באתר הזה, שמתפרסם בכל רחבי המדינה שלנו. ממש לא הגיוני.
 
 Anchor Babe הפתעה… הפתעה… היהודים ממציאים את הכל על עצמם…
 
 hihellothere למה היהודים (joos) תמיד מתבכיינים על כל דבר, בזמן שהם הורסים עמים אחרים ומלאים בפוליטיקאים מושחתים?…
 
 CQeY0bAz2NNe עוד פעם היהודים עם הטריקים הישנים שלהם…
 
 WhatUSaid? אוי ואבוי… מאיימים על היהודים… בגללם נצא למלחמה עם פוטין! כי כמו שכולנו יודעים… יהודים הם העם היחיד שסובל בעולם הזה! תעשו טובה…
 
It’s almost over ככה מתחילות המלחמות. תגידו משהו נגד היהודים ומלחמה מתחילה… אבל רק הגויים באמריקה יוצאים למלחמה, לא היהודים. מעניין, לא?
 
Tom Smith איפה הייתה ההגנה על אמריקה כשהיהודים מכרו אותנו. תחזירו את הילדים שלנו הביתה ושחררו אותנו מהג'יהאד היהודי.
 
Brad ומה עם 8 מיליון האוקראינים שהיהודים הסובייטים הרעיבו למוות בהולודומור? (א.ד. רעב המוני שהיה באוקראינה ב-1932 והתבצע על ידי סטאלין).
 
peter the great אני מאמין שכל הבלגאן הזה שם הוא רק פרופגנדה של היהודים שמופץ במדיה כדי לזכות באהדה של הנוצרים. כולם בעולם כבר יודעים מהשקרים שלכם, ובקרוב מאוד תשלמו על הפשעים שאתם מבצעים נגד האנושות. אתם הסרטן ואנחנו התרופה…
 
Frank Lee יהודים יעשו הכל כדי להגביר את להבות "האנטישמיות". הם התחילו את מלחמת העולם השנייה, אז למה שלא יבחשו בקדרה של אוקראינה? אין להם בושה, ועוד יעשו הכל כדי לשמור על מיתוס השואה חי וקיים…
 
* * *
 
היו עוד הרבה, אלה רק דוגמאות על קצה המזלג שאסור לנו להתעלם מהן. דברי שנאה והסתה אלה חיים ונושמים, זאת 'הקרקע' שהאנשים האלה גדלו עליה. וכמו שכולם יודעים, מילים של שנאה הופכות בקלות למעשים אלימים ואסונות נוראיים, כמו שאמר ד"ר משה קנטור, נשיא הקונגרס היהודי האירופאי, "לפעמים זה קל מאוד להתעלם מסוג של אנטישמיות כזו כי בדרך כלל היא לא ישירה, לא פוגעת פיזית… בכל אופן, קיבלנו שיעור חזק מאוד לפני כמה שבועות בעיר קנזס, שסכנת האנטישמיות קיימת בכל מקום, והפיכת הדיבורים למעשים אלימים היא קלה…"
 
וכל התגובות האלה, שכל אדם יכול לקרוא אותן ולקבל מהן "השראה", נכתבו עם הרבה מאוד שנאה והן בהחלט קריאת התעוררות לכולנו, ובעיקר ליהודים ברחבי העולם. האנטישמיות הרימה את ראשה ובענק. אותם דיבורים שהובילו למעשים איומים לאורך כל ההיסטוריה היהודית, נאמרים גם היום בגאווה וללא כל פחד.

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה