לזמר ניגון, עמירן דביר והלהקה

רוצים חיים חדשים? להתמלא בשמחה? בסינגל החדש והמקפיץ של הזמר עמירן דביר והלהקה נמצא הסוד הגדול. אז למה אתכם מחכים? שימו "פליי"!

1 דק' קריאה

רועי אבירם

פורסם בתאריך 05.04.21

רוצים חיים חדשים? להתמלא
בשמחה? בסינגל החדש  והמקפיץ
של
עמירן דביר והלהקה נמצא הסוד
הגדול.
אז למה אתכם מחכים?
שימו "פליי"!
 
 

זה קורה בימים אלה ממש, עמירן דביר והלהקה יוצאים עם להיט-קליט שיתפוס אתכם, וחזק! סינגל שמח וקופצני במיוחד בשילוב מעניין של מוזיקת טכנו עכשווית וניגוני קלרינט מסורתיים, שמנגנים את המילים שכתב אדריכל השמחה היהודי – רבי נחמן  מברסלב: "הרגל עצמך לזמר ניגון, זה ייתן לך חיים חדשים וימלא אותך בשמחה". הלחן והעיבוד של עמירן דביר.
 
חכו, זה לא נגמר כאן. כדי להגיע לאווירה מושלמת עמירן צירף את אמן הקלרינט אברהם בלטי והזמר החסידי חיים שלמה מאייעס. אם תלחצו "פליי" תוכלו לשמוע התוצאה המוגמרת שמוגשת לפניכם ממש כאן.
 
ההצלחה הגדולה של עמירן והלקה נושקת לשני עשורים של פעילות ברוכה ושמחה, כמעט בכל נקודה יהודית בעולם. בין לבין עמירן משחרר הבזקים מיוחדים מהאולפן, כמו 'ריקוד  הפינגווין' שנכנס בהיסטריה לחתונות ואירועים במגזר החרדי במהלך החורף האחרון, והאחראי עליו הוא לא אחר מאשר עמירן דביר.
 
אז הנה הוא בא, הלהיט הקליט, הדבר הבא ברחבות הריקודים שלכם, ברכבים, בדרכים ואיפה שרק תרצו. ים בם בם, תרגילו את עצמכם לזמר ניגון…
 

אולי תרצו לשמוע גם את:
אם אשכחך ירושלים, איציק דדיה
דת, אמונה וחברות ביטוח, גל ביטון
תודה על הכל, יניב בן משיח
דברו אליו, נדב כהן
אחי יהונתן, גולן אזולאי שר ליהונתן פולארד
אין ייאוש בעולם, איציק דדיה
שר אמונה, בועז שרעבי
להורים שלי, איציק שמלי
בא לו להקפיץ אתכם עכשיו, אלירן דרעי
אלוקי הנשמות, קובי אפללו
ריקושט, ניסים דמיאן
ילד, גידי דבוש

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה