כל התגובות למאמר (4)

הוספת תגובה
1. טליה לוי

ב' אב התשע"ד

7/29/2014

רחלי, אני אוהבת לקרוא את מאמרייך יש בהן להט יהודי פנימי.. אך חשוב להדגיש כי בכל יהודי בלי קשר למעשין יש את היחידה שבנפש שבזכותה משיח יבחר בו למועדון!! וזה המיוחד במשיח. אולי מי שיתאמץ יזכה בכרטיס vip. או מחלקת עסקים.

2. טליה לוי

ב' אב התשע"ד

7/29/2014

אך חשוב להדגיש כי בכל יהודי בלי קשר למעשין יש את היחידה שבנפש שבזכותה משיח יבחר בו למועדון!! וזה המיוחד במשיח. אולי מי שיתאמץ יזכה בכרטיס vip. או מחלקת עסקים.

3. טל

א' אב התשע"ד

7/28/2014

נראה לי מסוכן מה שאמרת! הרי אף פעם לא נגיע לשלמות אז מה?! אז הוא לא יבוא?! ומה עם הרצון שהמשיח יבוא מתוך שהשכינה בגלות!!!מה עם השכינה ?! נגיד לה תשארי שם עד שנתקן?! ומלבד זאת , כמה כבר אנו יודעים לתקו?! אנו צריכים לרצות ולהביע את הרצון העז בתפילה לקב"ה ובתחינה שינחנו בדרך אמת, מלבד פעולה של שיעורים וחיזוקים בתורה, אנחנו דור חלש, אבל גם דור חזק בכוח תפילתו, לבקש גאולה בחסד וברחמים, לאקמא שכינתה מעפרא! לד' יתברך, אין בית!זה לא שיקול: משתלם לי עכשיו משיח או לא?! גם מסיבה רוחנית,אלא יש לבקש שהשם יתן גאולה בחסד וברחמים ואין כמו רחמי השם יתבך לתת לנו את הגאולה בזמן הכי טוב!!

4. טל

א' אב התשע"ד

7/28/2014

ומה עם הרצון שהמשיח יבוא מתוך שהשכינה בגלות!!!מה עם השכינה ?! נגיד לה תשארי שם עד שנתקן?! ומלבד זאת , כמה כבר אנו יודעים לתקו?! אנו צריכים לרצות ולהביע את הרצון העז בתפילה לקב"ה ובתחינה שינחנו בדרך אמת, מלבד פעולה של שיעורים וחיזוקים בתורה, אנחנו דור חלש, אבל גם דור חזק בכוח תפילתו, לבקש גאולה בחסד וברחמים, לאקמא שכינתה מעפרא! לד' יתברך, אין בית!זה לא שיקול: משתלם לי עכשיו משיח או לא?! גם מסיבה רוחנית,אלא יש לבקש שהשם יתן גאולה בחסד וברחמים ואין כמו רחמי השם יתבך לתת לנו את הגאולה בזמן הכי טוב!!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה