ימי השובבים

אומר המגיד ממעזריטש גדול תלמידי הבעל שם טוב, "כל דבר רוחני או גשמי ייקל עליך להשיג דווקא בימי השובבים". הבה ניתן דוגמאות מוחשיות לחיינו אנו, מוכנים? בבקשה!

2 דק' קריאה

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 07.01.21

קוראי ברסלב היקרים, במיוחד עבורכם – נלמד על התקופה המיוחדת שלפנינו, מי היא ומה היא, מה משמעותה וייחודה וכן חשיבותה, החל מהשבוע הרי היא לפנינו "ימי השובבים".

"שובבים" הם כינוי לתקופה בת 42 ימים בהם קוראים את ששת הפרשיות הראשונות בספר שמות, והם ראשי התיבות של המילה "שובבים" : שמות, וארא, בא, בשלח, יתרו, משפטים.

צדיקים מגלים לנו שאלו הם ימים מאד מיוחדים. האר"י הקדוש אומר שימים אלו מלאים בברכות וישועות מפני הפרשיות שבהן, אשר מספרות את גאולת מצרים. והדבר ידוע, שמתעוררת אותה הארה רוחנית שהייתה דאז , בזמן גאולת מצרים לפני אלפי שנים, וכעת מגיעה ויורדת שוב לעולמנו.

אומר המגיד ממעזריטש גדול תלמידי הבעל שם טוב, "כל דבר רוחני או גשמי ייקל עלייך להשיג דווקא בימי השובבים".

הבה ניתן דוגמאות מוחשיות ופרקטיות לחיינו אנו, מוכנים? בבקשה!

לזיווגים

בתקופת השובבים ציווה הקדוש ברוך הוא על קריעת ים סוף. וקשה זיווגו של האדם כקריעת ים סוף, ולכן אלו ימים שמסוגלים לזיווגים.

לפרנסה

בפרשות השובבים עם ישראל עברו בים סוף ושם הקדוש ברוך הוא השפיע להם שפע גדול ורב, שהרי לכל שבט מימנו ומשמאלו היו עצים מלאים בכל טוב גשמי, ויכלו לאכול כל מה שרק חפץ ליבם, כך בתקופה זו יורד שפע גשמי בקלות ומתוך שמחה.

להצלחה בתורה

בפרשיות אלו מסופר על מתן תורה – מעמד הר סיני קבלת התורה , ולכן יש לנו את האפשרות לקבל את לקבל את התורה, האור הרוחני וכל השפע שבה מתוך שמחה ובעיקר בפנימיות, ושנזכה לאהוב את התורה ולדעת אותה ברמת פרדס.

לרפואה

במעמד הר סיני, מתן תורה נרפאו כל המומים; מי שהיה עיוור ראה, מי שהיה נכה עמד על רגליו וכיו"ב. כעת גם שערי שמיים פתוחים והקדוש ברוך הוא רק רוצה להשפיע שפעים של בריאות הנפש והגוף לכולנו, רק צריך לבקש! מלך מלכי המלכים הוא הרופא הגדול והחזק ביותר, והוא גם זה שהביא לנו את הקורונה וייקח אותה כשיעלה עת רצון מלפניו, לא להתבלבל בכלל!

בימי השובבים קורים ניסים וישועות מעל הטבע ממש, ועכשיו זה גם קל במיוחד לאור האורות הרוחניים שיורדים ומופעים ושפועים בעולם, לכן תנצלו כל רגע ורגע! תתפללו, תבקשו, תאמינו ויהי רצון שנראה כולנו ניסים וישועות ממש מעל הטבע ובעיקר שיתגלה משיח צדקנו כבר עכשיו באהבה וברחמים. אכי"ר!

בנוסף, יותר מאשר העגל רוצה לינוק הפרה רוצה להניק, כלומר יותר ממה שאנחנו רוצים וזקוקים לישועות , בורא העולם רוצה להשפיע עלינו בלי סוף הן רוחני והן גשמי כי זה כבודו של המלך!

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה