עננה משמיים לכבוד החכם הרב אברהם חי

לפני כעשר שנים התקיים באצטדיון חולון כנס ענק ברב פאר עם והדר שבו השתתפו ענקי הרבנים, הרב שלום ארוש שליט"א והחכם הרב אברהם חי עליו השלום.

2 דק' קריאה
עננה משמים

רוחמה אפרתי

פורסם בתאריך 28.08.22

לפני כעשר שנים התקיים באצטדיון חולון כנס ענק ברב פאר עם והדר שבו השתתפו ענקי הרבנים, הרב שלום ארוש שליט”א והחכם הרב אברהם חי עליו השלום.

 

בכנס משום מה, לא השתתפו הרבה אנשים, אבל האיכות רב על הכמות. הייתה שם קדושה עילאה, הרבה שמחה וברכות בלי סוף.

 

 

זכרוני משפט אחד שחזר על עצמו מספר רב של פעמים וביתר שאת , “מה עוד לברך? מה עוד לברך את הקהל?” שאל הרב חכם חי עליו השלום וכל פעם בירך ובירך מכל הלב ובדביקות רבה.

 

חשבתי לעצמי תראי מה זה צדיקים שכל כולם זה למען עם ישראל וכל הזמן רק חפצים לברך שמחים וששים להוציא ברכות ומילים טובות, חיוביות ומעודדות לעם ישראל. משפיעים שפע רב ובלי דיי במילות הקודש שלהם.

 

הכנס התקיים בחודש אלול בשבוע האחרון שבו, ממש כמה ימים לפני ראש השנה, הימים היו ימים חמים מאד מלאי בלחות האופיינית של מרכז הארץ. לפתע פתאום, כמו משום מקום התחיל לטפטף טיפות של גשם שהלכו והתחזקו לכדי גשם ממש וכל באי הכנס נרטבו עד לשד עצמותיהם. זכרוני שקפצנו ודלגנו בתוך הבוץ במרוצה לכיוון הרכב להסתתר מפני הגשם.

 

 

הרב שלום אמר על זה בתגובה, ” הקדוש ברוך הוא שמח מאד בכנס הזה, ושלח לנו במתנה את העננה. עננה שמורידה עלינו גשמי ברכה“. כולנו יצאנו רטובים אך סופר שמחים ומרוצים.

 

 

אין ספק שהקדוש ברוך הוא היה שמח מהצדיקים הקדושים שברכו את הקהל ואת עם ישראל וכל מטרתם היה קידוש שם שמים ברבים.   

 

הרב אברהם חי היה איש תם, יושב אוהלים – כמו יעקב אבינו, תמים, פשוט, ירא שמים, נחבא את הכלים ובורח מכל כבוד..” כך העיד עליו הרב שמואל שמואלי. “כל היום יושב ולומד, עם הספר ביד”.

 

 

היום, יום הילולת החכם הרב אברהם חי עליו השלום, שנפטר בכ”א אב תשע”ו, לפני 4 שנים, אני זוכרת את היום כאילו היה אתמול ממש, יום שישי נערכה הלווייתו ומנוחתו בבית עלמין פונוביץ’ בבני ברק (ליד רבי יהודה זאב לייבוביץ זצ”ל).

 

וכמו שאני כותבת לכם תמיד, תפנימו טוב ותיישמו, יום פטירת הצדיק היא הילולה ושמחה גדולה בשמיים, הדליקו נר לעילוי נשמתו הקדושה הרב החכם אברהם חי בן מסעודה, שימו פרוטה לצדקה, אמרו פרקי תהילים/התיקון הכללי, סעודה לכבודו והצדיק לא נשאר חייב.. הוא בטוח ידאג לחלק לכם מתנות.. עננה? לא בטוח..! חחח..

 

אגב, היום ומחר ראש חודש אלול שיבוא עלינו לטובה, ברכה, הצלחה, שפע רוחני וגשמי, בריאות, אמונה, המלכת הקדוש ברוך הוא עלינו כמלך. אמן! חודש טוב שמח ומבורך לכל בית ישראל.

 

כתבו לנו מה דעתכם!

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה