כל התגובות למאמר (14)

הוספת תגובה
1. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

2. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

3. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

4. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

5. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

6. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

7. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

8. ירון

ט"ו אייר התשע"ו

5/23/2016

צביקה יקר, אין שום קשר בין עשיה חיובית וטובה לחטא שאדם חטא בעבר, על העבר הוא שילם ועל ההווה והעתיד שלו תפרגן. (אם תלמד מעט בספרי רבנו נחמן תקבל דעת אחרת לגמרי) ברכה והצלחה ואהבה רבה

9. לילור

כ"ב אדר התש"ע

3/08/2010

אתה כישרון!, ייאלה קדימה תחבר איזה שיר על “בגן האמונה” !!

10. לילור

כ"ב אדר התש"ע

3/08/2010

11. Anonymous

כ"ד שבט התש"ע

2/08/2010

בניגוד למה שכתב המגיב הראשון, אני חושבת שאדם שירד למקום שכזה ועשה מכל התקופה הזו סולם כ"כ גבוה , עלה כ"כ למעלה להתפלל יום שלם – להתבודד לא להתרשל באמונה- שזה הדרך ה"טבעית" של בני האדם שנופלים ולא די בכל אלא להיפך- להתחזק ולחזק! לא תמיד כשרואים זמר או שומעים את השירים שלו מעריכים את האישיות שלו. המאמר הזה נותן כח אחר לשירים שאשמע ממנו בעתיד. "ירידה לצורך עליה" – אשריך!

12. א

כ"ד שבט התש"ע

2/08/2010

מעורר התפעלות רוחנית

בניגוד למה שכתב המגיב הראשון, אני חושבת שאדם שירד למקום שכזה ועשה מכל התקופה הזו סולם כ"כ גבוה , עלה כ"כ למעלה להתפלל יום שלם – להתבודד לא להתרשל באמונה- שזה הדרך ה"טבעית" של בני האדם שנופלים ולא די בכל אלא להיפך- להתחזק ולחזק! לא תמיד כשרואים זמר או שומעים את השירים שלו מעריכים את האישיות שלו. המאמר הזה נותן כח אחר לשירים שאשמע ממנו בעתיד. "ירידה לצורך עליה" – אשריך!

13. צביקה

כ"ג שבט התש"ע

2/07/2010

והיא “ונשמרתם מאד לנפשותיכם”. עכשיו אני אתייחס לשירים שלו בעירבון מאד מוגבל, כי מי שאיננו חס על חייו ונוהג בשלילה ואף יושב על כך בכלא, איננו יכול לשבח את הקב”ה בפני רבים. קודם כל – שיפרסם ברבים חרטה על ההתנהגות הזו, ורק אז אוכל לחזור להקשיב לשיריו, “מודה ועוזב ירוחם”. ומי שלא – לא.

14. צביקה

כ"ג שבט התש"ע

2/07/2010

חבל שאת מפרגנת בפרהסיה למי שעבר על מצווה בסיסית והיא “ונשמרתם מאד לנפשותיכם”. עכשיו אני אתייחס לשירים שלו בעירבון מאד מוגבל, כי מי שאיננו חס על חייו ונוהג בשלילה ואף יושב על כך בכלא, איננו יכול לשבח את הקב”ה בפני רבים. קודם כל – שיפרסם ברבים חרטה על ההתנהגות הזו, ורק אז אוכל לחזור להקשיב לשיריו, “מודה ועוזב ירוחם”. ומי שלא – לא.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה