כל התגובות למאמר (6)

הוספת תגובה
1. מתנאל

י"ב אב התשע"ב

7/31/2012

לא מסכים כלל וכלל! גם אם נחליף את הזמר זה לא ישנה את הקרבה לבורא. אם חפצנו לשמוע את המוזיקה האהובה עלינו – מותר. אדם מגיע להרגשת קרבה לה' על ידי הריגוש העצמי שלו מחומרי תרבות שאדם אחר יצר. מי קבע ששירתו של גיל עקיביוב כשרה והמלודיות של הביטלס לא? הביטלס מושמעים כבר 50 שנים. המוזיקה של היום נשכחת מחר.

2. מתנאל

י"ב אב התשע"ב

7/31/2012

זה לא ישנה את הקרבה לבורא. אם חפצנו לשמוע את המוזיקה האהובה עלינו – מותר. אדם מגיע להרגשת קרבה לה' על ידי הריגוש העצמי שלו מחומרי תרבות שאדם אחר יצר. מי קבע ששירתו של גיל עקיביוב כשרה והמלודיות של הביטלס לא? הביטלס מושמעים כבר 50 שנים. המוזיקה של היום נשכחת מחר.

3. לילור

י"ב חשון התשע"ב

11/09/2011

באמת דילמה לא קטנה בעבר הייתי מכור לשירים של עמיר בניון וכשחזרתי בתשובה היה מאוד קשה בלי אותם שירים איך ברוך ה' עמיר בניון גם חזר בתשובה ויש לו גם היום שירים מדהימים כשרים! ממליץ לכל מי שאוהב את הסגנון.

4. לילור

י"ב חשון התשע"ב

11/09/2011

בעבר הייתי מכור לשירים של עמיר בניון וכשחזרתי בתשובה היה מאוד קשה בלי אותם שירים איך ברוך ה' עמיר בניון גם חזר בתשובה ויש לו גם היום שירים מדהימים כשרים! ממליץ לכל מי שאוהב את הסגנון.

5. אמי

י"ב חשון התשע"ב

11/09/2011

לא מסכים, כל סוג וסגנון מוזקלי יכול ,בהחלט לקרב לה’ אני בכלל לא חושב ,שכך פני הדברים , כל צורה וסגנון מוסיקה . יכול להביא לחיבור עם הבורא ,פשוט לא כל הבריות שוות ,ולא כל אחד יודע איך למשוך וצרף בכל סוג מוסיקה את האמת לה' { יתכן ויש כמה שנויים קטנים } אך בהחלט כל סיגנון הוא יכול להיות מקרב , ותופתעו ,גם טראנס . עוד הפעם צריך לדעת מתי להשתמש בכל סוג , וכן איך להתאים .

6. אמי

י"ב חשון התשע"ב

11/09/2011

אני בכלל לא חושב ,שכך פני הדברים , כל צורה וסגנון מוסיקה . יכול להביא לחיבור עם הבורא ,פשוט לא כל הבריות שוות ,ולא כל אחד יודע איך למשוך וצרף בכל סוג מוסיקה את האמת לה' { יתכן ויש כמה שנויים קטנים } אך בהחלט כל סיגנון הוא יכול להיות מקרב , ותופתעו ,גם טראנס . עוד הפעם צריך לדעת מתי להשתמש בכל סוג , וכן איך להתאים .

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה