כל התגובות למאמר (6)

הוספת תגובה
1. שולמית

ט' אדר התשע"ג

2/19/2013

לא מתאים לאתר של הרב ארוש להציג מאמר כזה הזדעזעתי לקרוא את המאמר ,התוכן לא מתאים לציבור אנשים האמונים על שמירת העיניים וטהרת המחשבה,גם כשהמטרה טובה צריך וראוי לחשוב על כל מילה שכותבים.

2. Anonymous

ט' אדר התשע"ג

2/19/2013

הזדעזעתי לקרוא את המאמר ,התוכן לא מתאים לציבור אנשים האמונים על שמירת העיניים וטהרת המחשבה,גם כשהמטרה טובה צריך וראוי לחשוב על כל מילה שכותבים.

3. ליאור

ה' תשרי התשע"ג

9/21/2012

למה מבחינתך זהו מאמר גרוע ? בנאדם, שחזר בתשובה, מספר על הרתיעה והדחייה שלו מאותה ''אהבה'' אנוכית ושטחית שמושתתת ברובה על סיפוק יצרים מיידי. אני חושבת שרובנו נתקלים לא מעט בקשרים מסוג כזה בכל מיני ערוצים בחיינו, וההבדל בין קשר פיזי, טמא (לפחות עבורי) וילדותי לבין קשר טהור ונקי ניכר באופן ברור ביהדות. כל הכבוד שהגעת לתובנה הזו, לא ברור מאליו. המון אנשים מתייחסים למושג ''אהבה'' באופן לא נכון ומציגים אותו בהיבט שלילי,בזוי וריקני. שבת שלום.

4. ליאור

ה' תשרי התשע"ג

9/21/2012

בנאדם, שחזר בתשובה, מספר על הרתיעה והדחייה שלו מאותה ''אהבה'' אנוכית ושטחית שמושתתת ברובה על סיפוק יצרים מיידי. אני חושבת שרובנו נתקלים לא מעט בקשרים מסוג כזה בכל מיני ערוצים בחיינו, וההבדל בין קשר פיזי, טמא (לפחות עבורי) וילדותי לבין קשר טהור ונקי ניכר באופן ברור ביהדות. כל הכבוד שהגעת לתובנה הזו, לא ברור מאליו. המון אנשים מתייחסים למושג ''אהבה'' באופן לא נכון ומציגים אותו בהיבט שלילי,בזוי וריקני. שבת שלום.

5. י

ג' תשרי התשע"ג

9/19/2012

מאמר גרוע ביותר אתה מעורר מחשבות לא טובות

6. י

ג' תשרי התשע"ג

9/19/2012

אתה מעורר מחשבות לא טובות

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה