כל התגובות למאמר (6)

הוספת תגובה
1. רזיאל

ד' תשרי התשע"ה

9/28/2014

הסםר בריתי שלום ספר באמת טוב. לא ספר של ידיעות בעלמא אלא ספר שמקבלים בו דרך עבודה מעולה. אם אתה עושה מה שכתוב והולך לפי הוראות הרב המחבר אתה ודאי תצליח להישמר והכל בשמחה גדולה הידועה אצל הרב ארוש. ממליץ בחום!!!

2. רזיאל

ד' תשרי התשע"ה

9/28/2014

ספר באמת טוב. לא ספר של ידיעות בעלמא אלא ספר שמקבלים בו דרך עבודה מעולה. אם אתה עושה מה שכתוב והולך לפי הוראות הרב המחבר אתה ודאי תצליח להישמר והכל בשמחה גדולה הידועה אצל הרב ארוש. ממליץ בחום!!!

3. רזיאל

ד' תשרי התשע"ה

9/28/2014

הספר “בריתי שלום” אני ממליץ מאוד על הספר הזה. הוא לא ספר של ידיעות שלעתים לא מועילות לאדם ואף מזיקות לו בעבודה על תיקון הברית, אלא ספר שמביא דרך עבודה מעולה, שבידי כל אדם לקייימה אם רק ירצה.

4. רזיאל

ד' תשרי התשע"ה

9/28/2014

אני ממליץ מאוד על הספר הזה. הוא לא ספר של ידיעות שלעתים לא מועילות לאדם ואף מזיקות לו בעבודה על תיקון הברית, אלא ספר שמביא דרך עבודה מעולה, שבידי כל אדם לקייימה אם רק ירצה.

5. יאיר

ט"ו אייר התשע"ד

5/15/2014

שאלה למי שקרא את הספר.. האם הספר "כבד"?מישהו רווק יכול להמליץ עליו עם יד על הלב? קניתי את הספר אבל אני לא בטוח שאני רוצה לקרוא אותו כי קרה לי כבר ששמעתי דיסק או קראתי חומר על עניין של פגם הברית וזה עשה בדיוק את ההיפך מהמטרה כי זה גרם לי לחשוב על זה כל היום ועצבות וכו'.

6. יאיר

ט"ו אייר התשע"ד

5/15/2014

האם הספר "כבד"?מישהו רווק יכול להמליץ עליו עם יד על הלב? קניתי את הספר אבל אני לא בטוח שאני רוצה לקרוא אותו כי קרה לי כבר ששמעתי דיסק או קראתי חומר על עניין של פגם הברית וזה עשה בדיוק את ההיפך מהמטרה כי זה גרם לי לחשוב על זה כל היום ועצבות וכו'.

תודה על תגובתך!

התגובה תתפרסם לאחר אישור

הוספת תגובה